×

OBCHODNÉ PODMIENKY platné od 1. augusta 2024

 

1.     Spoločnosť INDIMEX, s.r.o. sa venuje výhradne VEĽKOOBCHODNÉMU PREDAJU. Z tohto dôvodu môžu u nás nakupovať iba obchodné spoločnosti alebo SZČO s niektorým z nasledovných typov obchodnej aktivity:

● predaj v „kamennej“ prevádzke

● predaj cez e-shop

● ambulantný alebo príležitostný (sezónny) predaj

 

2.     Nevyhnutným predpokladom pre umožnenie nákupu je registrácia Vašej obchodnej firmy na stránke  www.indimex.sk  pomocou „tlačidla“ PRIHLÁSTE SA / REGISTRÁCIA. Veľkoobchodné ceny produktov bez DPH Vám budú sprístupnené až po akceptovaní dokončenej registrácie. Táto Vás potom oprávňuje realizovať nákupy cez e-shop alebo osobne v našom showroome.

 

3.     Radi by sme sústredili našu pozornosť na aktívnych zákazníkov, preto sme ako nový parameter našich Obchodných podmienok stanovili lehotu maximálne 3 mesiacov pre prvý nákup od úspešnej registrácie.  V praxi to znamená, že po akceptovaní registrácie bude náš systém monitorovať nákupnú aktivitu nového obchodného partnera. Pokiaľ nový zákazník nezrealizuje prvú objednávku do 90 dní od úspešnej registrácie, bude vytvorené konto automaticky deaktivované. Odporúčame preto aj v prípade, že preferujete osobnú návštevu našej prevádzky, aby ste si pred prvým nákupom v našej prevádzke vytvorili objednávku cez náš e-shop s variantom dodania OSOBNÝ ODBER. Takýmto krokom si zabezpečíte plnú funkčnosť Vami vytvoreného zákazníckeho konta a súčasne Vaša objednávka poslúži nášmu personálu ako doklad o akceptovaní registrácie nového zákazníka.

 

4.     MINIMÁLNA HODNOTA nákupu 100 EUR bez DPH platí identicky pre objednávky cez e-shop a tiež v prípade osobnej návštevy našej prevádzky.

 

5.     Web stránka spoločnosti INDIMEX, s.r.o. má nasledovné funkcie:

● virtuálny katalóg výrobkov

● „leták“ pre NOVINKY, AKCIE a VÝPREDAJ

● e-shop internetový predaj

 

6.     Tovar je možné vyberať prehliadaním jednotlivých produktových kategórií v našom e-shope  www.indimex.sk  a následným vkladaním do virtuálneho „NÁKUPNÉHO KOŠÍKA“.
V pracovných dňoch je našim obchodným partnerom k dispozícii 
TELEFONICKÁ PODPORA v čase 9:00 - 17:00 na tel. čísle +421 910 439 647.

 

7.     Po úspešnom vytvorení objednávky na Váš e-mail zašleme potvrdenie o jej prijatí a následnom spracovaní. O stave vybavenia, finálnej kompletizácii a expedovaní obvykle informujeme e-mailom. Premenné parametre objednávky ako dostupnosť produktov, predpokladaný termín dodania, či prípadné zmeny v cene, balení alebo dizajne s Vami dohodneme telefonicky, prípadne Vám podľa potreby doplňujúce informácie zašleme e-mailom.

 

8.     Odoslanie potvrdenia o prijatí objednávky na spracovanie neznamená uzavretie kúpnej zmluvy. Po obdržaní objednávky dochádza najskôr k overeniu dostupnosti objednaného tovaru z našej strany. V prípade, že niektorý produkt nie je dostupný alebo je dostupný iba v obmedzenom množstve, spojíme sa s Vami telefonicky alebo e-mailom a na základe spoločnej dohody bude objednávka upravená.

 

Súčasne si vyhradzujeme právo úpravy ceny v reálnom čase a to v závislosti od výrobnej šarže, typu balenia a aktuálnych prepravných nákladov. V praxi to môže znamenať uplatnenie plošnej zľavy na všetky už objednané produkty v prípade sezónnej akcie alebo nárast ceny tovaru z titulu zvýšenia obstarávacích nákladov. O výraznejšej úprave ceny Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom ešte pred ukončením kompletizácie objednávky.

V prípade objednávky, u ktorej si vyberiete DORUČENIE KURIÉROM, čiže našim zmluvným prepravcom, sa CENA PREPRAVY upresní až po ukončení kompletizácie objednávky, nakoľko sa jej výška odvíja od hmotnosti zásielky, počtu balíkov a formy úhrady (podľa cenníka prepravcu). Ak si zvolíte FORMU ÚHRADY DOBIERKOU, ku prepravnému sa pripočítava poplatok za dobierku podľa cenníka prepravcu.

KÚPNA ZMLUVA čiže zmluva o kúpe tovaru medzi kupujúcim a spoločnosťou INDIMEX, s.r.o. sa považuje za uzavretú, ak predávajúca strana akceptuje pôvodnú objednávku v plnom rozsahu alebo ak kupujúci prijme prípadné úpravy navrhnuté predávajúcou stranou. Finálna dohoda môže prebehnúť písomne (e-mailom) alebo telefonicky. Informáciu o tom, že je tovar pripravený na osobné vyzdvihnutie v prípade voľby OSOBNÝ ODBER alebo že bol odovzdaný na prepravu našim prepravcom v prípade voľby KURIÉR, obvykle zasielame formou e-mailu, pokiaľ nebolo dohodnuté inak.

 

 

9.     Pokiaľ si zvolíte  spôsob dopravy KURIÉR-om, ponúkame nasledovné 3 formy úhrady:

 ● DOBIERKA hradená v hotovosti

● DOBIERKA hradená platobnou kartou cez POS terminál u kuriéra

● ÚHRADA FAKTÚRY NA ÚČET pred expedovaním tovaru

 

V prípade DOBIERKY hradenej platobnou kartou u kuriéra sa výsledná suma navyšuje o 0,9 % zo sumy dobierečného podľa cenníka prepravcu. Ak sa rozhodnete zásielku uhradiť kuriérovi v hotovosti, nevzniká žiaden ďalší poplatok.

 

Pokiaľ si vyberiete formu úhrady za nákup PLATBA NA BANKOVÝ ÚČET ešte pred odoslaním zásielky, fakturačné údaje pre takúto platbu Vám zašleme spolu s faktúrou na e-mail po finálnej kompletizácii zásielky.

Každý nákup cez e-shop v celkovej hodnote do 300 EUR bez DPH spojený s požiadavku prepravy kuriérom, zasielame automaticky formou DOBIERKY – nie je možná „platba bankovým prevodom“. Túto formu úhrady ponúkame až pre objednávky v hodnote tovaru 300 EUR bez DPH a vyššie.

 

 

10.  Vo všetkých variantoch prepravy Vašej zásielky kuriérom bude DAŇOVÝ DOKLAD o nákupe súčasťou fyzickej zásielky, pokiaľ sa nedohodne inak. Ak vznikne zo strany kupujúceho osobitná požiadavka nevkladať daňový doklad do zásielky, je nutné nás o tom informovať priamo v objednávke v časti SPRÁVY.

 

11. Ak preferujete nakupovanie formou osobnej návštevy našej prevádzky, táto je k dispozícii každý pracovný deň a tiež v sobotu v štandardných otváracích hodinách, ktoré nájdete v zápätí našej web stránky v časti KONTAKT —► Veľkosklad / Showroom. Vo vybraných obchodných sezónach môžu byť otváracie hodiny nášej prevádzky upravené alebo rozšírené rovnako ako počas sviatkov môže byť naša prevádzka zatvorená. O dôležitých zmenách tohto druhu obvykle informujeme na sociálnych sieťach a tiež priamo na našej web stránke.

 

Pokiaľ sa rozhodnete zrealizovať osobný nákup v priestoroch našej firmy a súčasne si máte možnosť prezrieť našu aktuálnu ponuku na internete, neváhajte a využite možnosť vytvoriť si objednávku cez e-shop s formou dodania OSOBNÝ ODBER. Odporúčame takto urobiť hlavne u výrobkov, ktoré už poznáte alebo u ktorých požadujete väčšie ako obvyklé množstvo (3 a viac ks). Naši skladníci Vám radi nachystajú takýto tovar 1-2 dni vopred a Vaša pozornosť sa potom môže sústrediť na produkty neobsiahnuté v ponuke e-shopu prípadne na tie, u ktorých požadujete konzultáciu, kontrolu dizajnu, kvality remeselného vyhotovenia a pod. Do časti SPRÁVA v objednávkovom formulári nám potom nezabudnite uviesť predpokladaný čas vyzdvihnutia tovaru – zaistíte si tak, že objednaný tovar už bude čakať nachystaný pred termínom Vašej osobnej návštevy.

 

12. Tovar z objednávky sa považuje za DORUČENÝ v okamihu, keď kupujúci alebo ním poverená osoba prevezme všetky súčasti zásielky od nášho prepravcu alebo si ju osobne vyzdvihne v priestoroch spoločnosti INDIMEX, s.r.o.

 

Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1. augusta 2024.